days and weeks

Torsdag igen, 21 veckor sedan. Tankarna blir lite bättre med tiden, men dom försvinner inte. They never will. Det kommer aldrig aldrig att bli förståeligt. Jag ska behöva förklara för mina framtida barn varför dom inte har en riktig morfar. Såklart kommer dom ha Billy som morfar, han kommer vara världens bästa morfar. Men ändå, jag vill ändå att mina barn ska veta vem min pappa var. Min pappa var långt ifrån perfekt, men han var min pappa. Jag har ärvt mycket av min pappa, mina läppar, mitt sinne, min längd, mina fötter tillochmed. Jag har fått nästintill allt från honom.

I'll miss you and I'll love you until the day I die.

Kommentarer
Postat av: dennis

carro han kommer alltid finnas inom dig..

2010-08-26 @ 19:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0