Nha Trang.

Aterigen sa vet jag inte riktigt hur eller nar jag ska borja for de senaste dagarna har vart sa jakla intensiva att det kanns som det gatt 2 veckor & inte tre dagar. Men, jag forsoker;

I mandags morse klockan 06.00 sa var vi framme med bussen har i Nha Trang, jag hade inte sovit en blund pa var tolv timmars resa, sa ni forstar att jag var inte direkt i skicket att tokleta hotell (eftersom vi alltid bokar pa plats, aldrig i forvag..) Sa Johanna tog kommandot, kastade upp mig & min vaska pa en moppe och fick den lille vietnamesen att kora oss till ett bra hotell. Val framme checkar vi in & jag gar direkt och slanger mig i sangen, sover tre timmar, sen var det stranden!

Vi har ju fatt hora att det ar regnperiod har & vi fattade ingenting nar solen lyste som aldrig forr. Men, det bekymrade ju inte vara bleka kroppar speciellt sa vi kletade pa oss solskyddsfaktor & stekte nagra timmar innan det var dags att mota upp 2 av vara vaxjotjejer! Challe & Madde hade slagit sig samman med 2 stockholmsbrudar, sa vi var ett starkt gang pa 6 svenska tjejer som spatserade in pa krogen ex-antal timmar senare. Och nar vi sitter dar med vara buckets med redbullvodka sa hor jag ett latt skrik och jag blir kramad stenhart bakifran. Bakom mig star Sofie fucking Fransson tillsammans med sin syster Emmie, varlden ar braaaa liten har borta i Asien vill jag lova! Sa, resten av kvallen var vi 8 tjejer, varav 6 var fran Vaxjo, grymt!

Efter att ha dansat in morgonen sa blev det fyllemat & sangen for att dagen efter ta sig upp pa stranden igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0