Lovely vacation.

Att jag skulle fa sova inatt var ju en ratt rolig tanke av mig, for icke. Dar fick jag ligga, illamaende & febrig. Kalas. Dock sa loste Johanna det dar med rummet ganska sa illa kvickt, nar vi kom tillbaka efter att ha suttit vid datorn sa hittar Johanna en odla i sin tekopp som hon druckit ur tidigare pa dagen. Skriker som en stucken gris gor hon & odlan blir livradd och dansar quickstep over hela vart tacke innan han slinker ner pa golvet. Upp kommer hotellagarn & stirrar pa Johanna som att hon vore dum i huvudet (en poang hade han nog dar..) och medans Johanna skriker att hon inte tanker sova dar inne sa star han och tittar pa mig med sina nerknarkade ogon.. Jaja, jag far val vara en bra semestersambo & ga med pa hennes krav tanker jag och forklarar sakta och sakert att vi vill byta rum. Sagt & gjort och kort dar efter ligger vi i ett rum med 3 sangar (tro nu inte att det var ett stort och vackert rum for det.. Men battre..)

Efter att inte ha fatt behalla nagon som helst mat igar sa jublade jag nar jag idag vaknade upp & suktade efter tva vita rostade mackor! Min kara semestersambo fixade detta illa kvickt och vi var bada nojda nar jag slukade 2 stycker mackor ihop med nagra skvattar cola. Men, tji fick vi. For inte tog det lang tid innan dom stackars mackorna bestamde sig for att tillsammans med colan evakuera min magsack.

Imorgon hoppas vi pa en spyfri dag & fantastiska shoppingfynd, nagot sager mig att jag drar nitlott pa bada mina krav, men vi far se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0