Hoi An.

Efter att vi vaknat, stoppat i oss en 'jatte'dyr frukost (7kr var) sa hyrde vi cyklar! Ja, kara vanner det ar sant! Jag, Carolin Klasson, har frivilligt vart ute och cyklat! Vi har cyklat runt har i Hoi An och kikat pa vad staden har att erbjuda, det ar en liten men ratt mysig stad vi hamnat i. Kan dessutom tanka mig att det ar finare har nar det ar battre vader, givetvis har vi hamnat har under lagsasong/regnperiod (rack upp handen om ni ar forvanade..).

Men vi har anda gjort det basta av situationen & haft en riktigt mysig dag! Tillslut sa hamnade vi pa stranden (dar kors i taket, solen skymtade fram lite) & hoppade i dom hoga vagorna & bara slappade tills det blev dags att cykla vidare hemat!

Och till den har uttjatade fragan; Ar du jattebrun? Svar: Nej, det ar jag inte. Och nej, det ar ingenting jag bara sager. Vi har vart ivag i 4,5 veckor och pa den tiden sa har vi prioriterat stranden 5-6 dagar. Och det var i borjan, sa den lilla farg vi hade jobbat upp har mer eller mindre redan forsvunnit. Det ser pa sin hojd ut som att jag har solat lite solarium hemma i Vaxjo. Eftersom Vietnam ar mitt sista stopp & det ar regnperiod har sa kommer jag inte se ut som en neger nar jag kommer hem. Da var det amnet antligen avklarat!

Imorgon kvall tar vi nattbuss till Nha Trang, dar vi ska mota upp lite Vaxjobrudar & forhoppningsvis fa i oss lite alkohol! Sounds great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0