Forever21.

Forsta spyfria dagen & det har jag firat vill jag lova! Pa matfronten sa har jag kalasat pa ett paket nudlar, mycket mer gar dessvarre inte ner annu. Men, pa shoppingfronten, ja.. Vad ska man saga? Jag kompenserade verkligen for mina sjukdagar! Vi hittade ett Forever21 & redan dar var det kort. Efter att ha provat hela sortimentet & inhandlat x-antal plagg/smycken sa vandrade vi ut glada i hagen 2,5 timmar senare!

Pagrund av all shopping sa ar numera min vaska sprangfull, alltsa helt sinnessjukt. Testpackade idag, men som jag fick kampa. Smarta som vi var ocksa sa bokade vi bara 15kg i bagage till Vietnam & redan nar vi lamnade Sumatra var jag uppe i 13 (Johanna pa stabila 9kg) sa det blir spannande for min del imorgon att se om det blir att betala overvikt eller inte. Lovar att beratta hur det gick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0