Bring it KL.

Igar anlande vi till KL vid 22.30 och sa fort vi hittat ett helt okej hotell sa gick vi och kopte sprit. Vi tankte fira in varan ankomst ordentligt! Efter lite forfestande sa blev det en taxi till en klubb som tydligen skulle vara asbra & spela massa housemusik, men icke! Vi hamnade mitt pa en klubb med BARA kineser, alltsa verkligen BARA kineser. Lagom spannande. Housemusik var det inte heller tal om, det var hiphop/r'n'b/pop. Sa vi kande oss lagom snuvade pa konfettin men vi hallde i oss nagra drinkar och dansade jarnet bara vi tva ihop. Hemma pa hotellet igen sa blev det lite lipkalas for min del & det slutade med att jag fick sova i Johannas sang, sa dar lag vi tva sma blonda troll och delade hennes 90sang.

I morse varkte huvudet en aaaning sa jag blev sangliggandes till klockan tva & efter det sa skulle vi trosta vara trasiga sjalar med lite shopping tankte vi! Forst vandrade vi runt i ett shoppingcenter, men vi hittade inget direkt dar, forutom varsin t-shirt sa vi drog vidare till Chinatown! Dar fick Johanna satta sina prutkunskaper pa prov (jag kan inte det dar sa Johanna skoter det galant!) & vi fick med oss en hel del fina saker hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0