New year.

Ska dra igenom mitt nyår i lite kortare drag (en del saker behöver ni inte veta...)
I torsdags kväll for jag iväg till Malmö för att bo på hotell med min finaste Elin & ta nyår som det kom tänkte vi. Sagt och gjort, på fredagen hade vi fortfarande ingen fast plan & tillslut slutade det hela med att vi tog tåget till Köpenhamn & mötte upp ett gäng killar från Växjö. Förfest på deras hotell mellan nio & elva sedan drog vi till ett uteställe, eller dom på sitt håll och vi på vårt. Vi kastade oss in på baren där Natha jobbar & började shotta loss. Klockan närmade sig tolv & vi fick champange att ta med oss ut från klubben till det stora torget utanför (vaddetnuheter?) och där skålade vi in tolvslaget tillsammans med hundratals andra!

När klockan närmade sig ett så kom Jacob & Viktor och mötte upp oss där vi var och vi dansade, drack & hade skitkul till klockan var tre då det kändes som att det var dags att gå hem. Självklart har jag, fröken smart, lyckats tappa bort både bankkort & lappen till jackan. Så, jag hade inga ägodelar med mig därifrån förutom min menlösa väska där jag inte har hälften så mycket viktiga saker som i jackan.. Lite tårar & en hamburgare senare så satte vi oss i en svarttaxi för att åka tillbaka till deras hotell. Efter mycket skratt & andra hyss så bestämde vi oss för att ta tåget hem vid sju på morgonen, tillbaka till Malmö.

Väl framme på hotellet så kom vi lagom till frukostbuffén så det var bara att äta lite mackor innan sängen skrek efter oss. Sömn mellan 08-11 fick räcka bestämde Elin som av någon anledning inte kunde sova. Sen började jakten på jackan! Natha hade som tur fått med sig den efter hon slutat jobba, men hon bor ju i Köpenhamn. Så iförd mjukisdress & Elin i handen fick jag återigen korsa sundet med tåg, åka lite buss, hämta jackan hos Natha & tillbaka till Malmö och slutligen tåg mot Alvesta.

Så, där har ni den något censurerade versionen av mitt Nyår. Det var helt fantastiskt & det var längesedan jag skrattade så mycket och hade så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0