Driving me crazy.

Okej, till saker som jag stör mig på i trafiken;

- Lastbilar som känner ett behov av att köra om varandra, i UPPFÖRSBACKE. Idioter.
- Folk som kör om & sen saktar ner något djävulskt.
- Folk som saknar bromsljus.
- Folk som kör sakta.
- Bussar som känner ett behov av att köra i två filer, SAMTIDIGT.
- Folk som ligger i omkörningsfilen och kör 20km under hastighetsgränsen. Kom igen liksom.
- Folk som kör nya, dyra & snabba bilar och kör sakta. Då kan man lika gärna ha en gammal, slö bil.

Kommentarer
Postat av: Pallepauline

Hahahah! Jag ser vekligen, har verkligen bilden framför mig, hur du sitter och svär åt dessa människor. Eller vänta, jag har ju åkt med dig så jag vet faktiskt precis hur det går till! ;)

2011-01-10 @ 20:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0