Padang, Sumatra.

Ja, vad ska jag borja? Vi kom till Sumatra i forrgar, ihopp om att det skulle vara saaa vackert har (som det sags...). Men ja, vackert? Nej. Trevligt? Nej. Turister? Nej. Vi har alltsa kommit till ett stalle dar typ ingen talar engelska, det finns inte & har formodligen aldrig funnits turister har. For att komma till narmsta 'strand' fick vi igar aka 45 minuter. Och det var inte ens fint. Johanna blev dessutom biten i rumpan av en oidentifierad fisk.

Sa imorse bokade vi biljetter till Langkawi, Malaysia & aker redan imorgon. SKONT! Idag har dock vart battre an gardagen, vi akte bat i "30 minuter" (las; en evighet) och kom till en liten liten o med kritvit sand & knallblatt vatten. Sjalvklart sa har jag brant mig, vad annars? Men vi har faktiskt haft det riktigt underbart idag! Men sen aterkom vi hit till Padang & folk pekar, glor, ropar & tar kort som om dom aldrig sett blonda tjejer forut (vilket dom kanske inte har?) Blir skont med Malaysia imorgon!

Vi har precis bokat biljetter till Vietnam fran Malaysia den 10 Mars, och sen efter Vietnam drar jag mig formodligen hemat!

Love!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hahahah! Yes, underbart.

2011-02-25 @ 14:11:29
Postat av: Emelie

åh det var väl vietnam du så gärna ville till :D

2011-02-25 @ 18:47:08
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0