Last night in town.

Efter två riktigt bra partykvällar så lämnar jag nu Växjös nattliv lite bakom mig för att inta Bali, Indonesien, Singapore & Malaysia! I fredags var det tjejförfest hemma hos Johanna, så med massa vin i kroppen åkte vi ner till Grace där vi (här vill jag skriva; dansade) mest var överallt. Vi kan väl beskriva kvällen med tre ord; lite för fulla. Men vi krigade på bland alla nyfyllda artonåringar och hade kul ihop!
.
Igår hade vi dock huvudet med oss & tog det lugnt på alkoholfronten & tacka gud för det idag. Vi gjorde oss iordning hemma hos Johannas föräldrar ute i Blädinge för att sedan åka in till Grace och (här stämmer det) dansa! Efter timmar fyllda med skratt, glädjetjut & dans så kom Johannas mamma och hämtade oss för att sedan frakta hem oss, med ett pitstop på McDonalds så klart. Väl i Alvesta kröp jag ner under täcket jämte världens finaste.
.
Så; Tack Växjö & Grace för två perfekta partykvällar! Ses i Mars!
.

Jag missade det där med att kolla in i kameran, blame it on the alcohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0