you're just a fool.

Jamen då kör vi det här IGEN; idiotkunder, var vänliga hålla er borta på morgonen när jag jobbar. Hur svårt kan det vara att bete sig lite? Alltså verkligen. Jag står här och är trevlig och så kommer det ett jubelpucko och frågar om tipslappar, han hittar inte rätt. Jag följer med honom och ser att dom står inte där, kollar om vi fått in nya men nej. Dom är helt enkelt slut. Jag hittar några med dagens datum på och frågar undrande om det kan vara den lappen han menar. Han tittar på mig som att jag är trög, tar lappen och trycker den rakt upp i ansiktet på mig och frågar om jag ser dom matcherna någonstans på skärmen. Jag svarar lugnt och sansat nej. Han muttrar nått om mig & om lapparna och jag säger måttligt irriterad att det är ju faktiskt inte jag som ansvarar för tillverkningen eller utkörningen av dessa lappar. Han blir asarg och småskriker att då kan han minsann gå och tippa någon annanstans. INTE MIG EMOT. Så säger jag. OCH, jag menar det.

Försvinn om du inte kan bete dig.
Idioter, låt mig och mitt morgonhumör vara gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0