housewife.

Skojar inte! Idag har jag jobbat mellan 06-15, handlat, storstädat (pågår fortfarande), tvättat (även det pågår fortfarande), lagat lite mat åt min bror. Om det är såhär det är att bli vuxen och mamma så tror jag att jag skjuter upp det ytterligare ett tag till. Inatt kommer mina käraste hem, det vill säga min älskade mamma & billy. Dom har vart i Turkiet en vecka så jag och lillen har vart hemma ensamma & det har fungerat över förväntan. Eller ja, vi kanske skulle tänkt på att småstäda under veckans gång, men icke. Ikväll har min bror match så jag tar Elin i handen och stegar ner mot Virdavallen vid kvart i sju. Bror min står i mål & dom möter Växjö Norra som tydligen är jättebra, så jag förväntar mig att dom får stryk. Men SOM jag ska hejja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0