Greece n' brillz.

Nu drar det ihop sig! Grekland på torsdag! Idag hämtade jag & Elin våra pass (jag är så ful på mitt att jag måste bränna det efter denna resan och sedan skaffa ett nytt, skojar inte). Sen lunchade vi och pratade om hur jävla bra vi ska ha det. Vi har sagt att vi skippar allt som har med tighta klänningar & högklackat att göra, skönt! Så det blir bara shorts, slappa linnen och platta skor. Lovely.

Förövrigt så har jag vart och beställt nya glasögon idag (ja, kära vänner ni vet säkert inte ens att jag är i behov av sånt). Synen hade blivit värre och mina gamla glasögon har jag ju slarvat bort så då blev det ett par nya idag. Känns bra!

Kommentarer
Postat av: isabelle

Glasögonen var på tiden, du är den blindaste ever..



Och du.. Ha det så jävla underbart på semestern sötnos <3

2010-09-06 @ 23:17:45
URL: http://isabelleberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0