big city.

sitter jag för andra kvällen i Stockholm och jag älskar det. Igår mötte Frida upp mig på stationen där jag stod helt vilsen och hittade ingenstans. Vi gick och käkade på John Chris & sedan spatserade vi hem till henne. Vi kollade lite film & sedan drack vi vin & gjorde oss iordning. Vi åkte till hennes jobb och käkade, Le Rouge. Underbar mat, helt klart bästa musslorna jag ätit i hela mitt liv. Även där drack vi vin & sedan drack vi ytterligare mer vin hemma hos henne. Helt underbart mysig kväll med min andra hälft.
Idag så har jag begett mig hem till Oskar & David så nu sitter vi (läs; dom) och kollar trav på tv. Strax kommer även Jonas hit & klockan tio blir det kungarna av tylösand! Helt klart det mest underhållande programet som går just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0