and away again.

Landade i Sverige tjugo i ett natten mellan torsdag & fredag. Natten spenderade vi på hotell i Malmö & på morgonen tog vi tog vi tåget hem igen. På tågstationen kom min lilla mamma springande med gråten i halsen & nästan kvävde mig med kramar.

Jag kunde stannat i Grekland minst en vecka till, men nu är jag hemma och då måste man göra det bästa av situationen. Det jag har sysselsatt mig med sedan jag kom hem är att i fredags så var det kräftskiva hemma hos Emelie & efter det drack jag ett glas vin hemma hos Ola tillsammans med honom, Alex & Gustaf. Lagom mjukstart på hemkomsten. I lördags åkte jag till Sara i Landskrona, där hon numera är bosatt och pluggar. Efter 2 helmysiga dagar så åkte jag igår hem igen. Träffade Elin & sen gick jag en runda runt sjön med Ola & Alex.

Om mina planer går i lås denna vecka så åker jag till Stockholm imorgon och hälsar på min älskade David & världens finaste Frida. Så håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0