Friday, lovely friday.

Idag är en bra dag, det är fredag och det är bra! Imorgon är det lördag och det är ännu bättre. Just nu sitter jag hemma hos mina två mongon till vänner, som förövrigt inte är hemma. Vädrar ut allt ungkarlsunk som luktar, funderar på att städa undan lite. Men jag vet inte om jag orkar. Här hemma har dom tv & internet, LYX. Vi hade också tv hemma hos oss innan, men inte längre, den verkar stendöd. Internet kan vi inte heller stoltsera med. Så jag har brutit mig in här istället. Imorgon fyller min älskade mamma år förövrigt (jag saknar henne, jag saknar, jag saknar, saknar, saknar..) & på söndag är det farsdag. En fullsmockad helg när det kommer till bemärkelsedagar egentligen, och jag missar allt. Det kom ju inte överdrivet lägligt med det nya jobbet med tanke på att jag ska in dit imorgon och trixa med pappar och sådär. Men älskade mamma, jag kommer snart hem, så fort jag kan. Lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0