well..

Idag är sådan där likgiltig dag, man känner ingenting. Jag känner praktiskt taget ingenting. Allt ekar och studsar omkring inuti mig och jag önskar att något skulle kännas. Jag bygger upp förväntingar och sedan när dom krossas så sticker det knappt till av besvikelse. Igår var en fruktansvärd dag då jag ville försvinna från jordens yta, ducka undan från allt. Medans idag, ingenting. Allt är bara ingenting.

Imorgon måste bli en bra dag (ja, som sörjande så får man faktiskt ha bra dagar också) eller rättare sagt, imorgon SKA bli en bra dag. För imorgon ska jag jobba 10.00-15.00 och sedan klippa Nicke K & efter det blir det vin med Sara. Så, imorgon blir en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0