new

Jag har skaffat mig ett fotoredigeringsprogram! Och det är riktigt enkelt och jag är supernöjd med det hela! wounderful!

Jag har även ändrat lite i kategorierna här i bloggen, då jag känner att jag behöver en kategori för att få skriva av mig om mina tankar och funderingar kring pappa & en annan där bland annat sådana här inlägg hämnar i. Så jag kan dela upp det lite. Så kategorierna ser ni i rutan till höger (förklarar för min otekniska mamma som jag vet kommer läsa detta). Men alla inlägg landar ju ändå här efter varandra, men även (nu pratar jag för mamma igen) så står det längst ner på inlägget vilken kategori det tillhör. Lättare att hålla koll på såhär.

Nu ska ni få se mina skills (ja, jag är nybörjare så det är inte mycket att hurra för kanske) i mitt nya fotoprogram;








förövrigt, så älskar jag er på bilderna.


Kommentarer
Postat av: emelie

aaaaawh vad jag blir stolt hjärtat :D bilderna var kanonfina :)

2010-05-03 @ 20:06:27
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0