my loved ones

Ibland, känns det som jag är helt ensam. Ibland, tror jag att jag är helt ensam. Och så kommer en dag som denna då mina allra finaste bara lyser, lyser för mig. Jag tror inte ni förstår hur fina ni är. I'll love you forever, and then a little bit moore.








Sen måste jag tillägga eftersom jag märkt att det är rätt många som läser, att ni skiljer på mina kategorier. Under Vardag så står det om just min vardag, vardagsbekymmer, låttexter riktat till andra & känslor kring mycket annat än just min pappa. Skriver jag där att jag är ledsen, så ibland är det också över någon eller något annat än just min pappa. Under kategorin Älskade fina pappa, så står det bara saker om honom, låttexter till honom eller saker riktat till honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0