i wanna be like the sunshine

Idag åt jag minsann (under eget tvång) både frukost (även om den inföll klockan 13.30) och sen ikväll åt jag även kvällsmat! Så idag är jag relativt nöjd med matintagen även om det kan bli bättre! Men vafasen, man måste ju börja någonstans.

Jag har även vart inne på min salong idag och gått igenom det allra sista för att nu på lördag börja jobba där som ansvarig när ägarna är iväg på semester i tre veckor. Känns bra, jäkligt bra just nu faktiskt.

Ebba ringde idag och frågade om jag inte kunde vara kattvakt från helgen och en vecka framåt, klart kan jag det! En deal vi båda tjänar grymt på, hennes katt slipper vara ensam & jag bor i hennes lägenhet inte alls långt från jobbet nere i stan! Två minuter med bilen & ja, lite mer om (OM!) jag skulle få för mig att gå :p

Vi kan väl avsluta med att den här dagen vart betydligt bättre än igår iallafall, även om det finns en sista sak kvar att göra. Ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0