foolish

Tillbaka från en spontanresa till Göteborg med Becka, impulsgrej så vi var framme i onsdagskväll runt 22tiden. Igår var vi på stan i närmare sju timmar och kollade in shoppingen, drack öl, chillade & åt sushi. Sjukt skönt med miljöombyte och slippa tänka på allt som jag lämnade hemma över ett par dagar. På kvällen beställde vi hem pizza & sen en utgång på Lounge. Fyllemat & taxi. Living life.



Hur trög ska man behöva vara egentligen, jag vet vad som är bäst för mig, ändå släpper jag det inte. Jag låter dig förstöra och vara endel av tankarna i vardagen och jag har tillräckligt med skit jag funderar på redan, jag behöver inte det här. It's been going on way too long.
... Jag har lurat mig själv
för många gånger nu
jag trodde kärlek som din
var lätt att fånga nu.



Imorgon är första dagen på salongen, ska bli upplärd på den nya kassan som tack och lov blivit installerad innan jag lämnas ensam. Så, imorgon gott folk ger jag mig in i arbetslivet! Ska bli riktigt skönt, samtidigt som det är långa och hårda veckor som väntar, 9-18 varje dag. Men somsagt, ska bli skönt, få in rutiner igen & leva normalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0