give iiit

Förövrigt, hur gärna vill inte jag ha en sånhär?!
Jag bara ska ha en, så är det bara!


Kommentarer
Postat av: isabelle

LÖKEN?!



Ska ge dig 3 bra anledningar att skippa denna pyjamasgrej!!



1. Du kommer svettas ihjäl och därmed drunkna i ditt egna svett, not fresh!

2. Du kommer vara väldigt ensam om denna dräkt, om du inte jämför dig med nyföddas bodysar

3. Jag kommer skratta ihjäl mig om jag ser dig i en sånhär, kanske så mycket att jag inte får luft och slocknar foreveeeeah !!



hahahhaaaaahaha, nu var jag kul :) men tänk om du på riktigt vill ha en sån här nu?! shame on me.



tack för mig, Isabelle Berg heter jag!

2010-07-15 @ 01:39:29
URL: http://isabelleberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0