doin' just nothing

det här skrev jag igår, men det värkar inte kommit upp, så here we go again:

När klockan slog åtta vandrade Emelie in genom min dörr här på Backagårdsvägen 18 och det med besked, jag bytte genast om från min jobbtröja och sprang sedan ner för trappan för att sedan åka och handla med min fru. Efter vi vandrat runt (relativt vilsna) i affären en bra stund så kom vi på vad vi skulle göra för mat, så sagt och gjort så köpte vi mat som vi (läs: jag) lagade. Sen sprang klockan bara iväg & jag kom nyss hem. Vi har enbart suttit vid hennes köksbord och gjort nästintill ingenting.

Det är det jag älskar med henne, hon är som min syster som jag aldrig fick. Vi kan sitta tysta och göra ingenting & ändå är det inte konstigt eller stelt. Vi behöver inte prata nonstop (även om vi oftast gör det) utan kan bara vara. Självklart satt vi inte enbart tysta, utan vi har pratat massa minnen & lite framtid. I år firar vi åtta fina år ihop. Jag älskar dig min fina Emelie Miche de Malleray.

Kommentarer
Postat av: Emelie

laaaaame



SKEMTA. Älskar dig med ju! Min fina fru! Så himla smutt! <3

2010-07-21 @ 02:04:55
URL: http://emeliemiche.blogg.se/
Postat av: Lojs

Cute! You basterds. Hoppas du gillar "systern" för mig går hon på nerverna ganska ofta ;)

2010-07-21 @ 16:28:10
URL: http://louisette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0