Nighty.

nattfunderingar och lite mobilbloggning på det.. har filmen dear john spelandes i bakgrunden. fantastisk och ändlös kärlek, det är så fint. jag tittar och ler medan insidan trasar sönder. när blir det som på film? när blir det så fint att man blir tårögd? när ska det sluta göra ont? folk säger att det inte blir som på film. men jag tror på kärleken, jag vet att det kan vara som på film. jag vet att vardagen kan vara underbar, jag vet att man kan se varandra i ögonen och vara lyckligast på jorden, jag vet att äkta passion finns - det gäller bara att uppleva allt det där med rätt person. det ovan är inget jag har upplevt ännu, men jag är inte heller gammal. jag är tjugo år och har världen framför fötterna som det sägs. jag är tjugo år och jag vill uppleva och dela allt ovan med dig. jag vill skriva manuset, spela huvudrollen och redigera filmen - med dig. det är min önskan och min dröm, men verkligheten börjar komma ifatt även mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0