Future.

Ni är ju faktiskt endel som engagerar er dagligen för att gå in här & kolla, läsa och få lite uppdatering om hur jag har det och sådär. Nu ska ni få ta del av lite framtidsplaner. Vi börjar med Stockholm; älskade, underbara stad! Det finns inget som jag inte älskar med Stockholm stad, som ni vid det här laget redan vet. Men, det fungerar inte just nu. Jag måste hem & ta tag i mina problem. Jag har alltså bestämt mig för att flytta hemåt igen. Flytta hem, vara nära mina nära & kära, stanna upp & andas. Och framförallt; få hjälp. Lägenheten här i Stockholm går ut sista Januari. Första Mars så flyttar jag in i en lägenhet på Öster i Växjö. Och då har vi Februari kvar.. Ja, då åker jag till Asien en månad - för att leva. Leva, uppleva & andas innan verkligheten knackar på på riktigt. Så, där har ni mina närmsta månader någorlunda planerade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0