up and away

Det har varit en minst sagt spännande vecka. Eller spännande är fel ord, händelserik helt enkelt.

I onsdags var det boupptäckning, det gick relativt smidigt och fort. Nu är det avklarat och jag behöver aldrig sitta på det kontoret igen, aldrig ta i de papprerna igen. Skönt.

Torsdag var en händelserik dag, på många sätt. Det hela började med att jag mötte upp Elin utanför hennes jobb, sen gick vi och käkade osv. Sen så helt plötsligt hade vi bokat en resa till Grekland den 9 september? Spontant någon? Eh, ja! Sen så bestämde jag mig för att köpa en telefon, i Jönköping? Sagt och gjort så åkte jag och Emelie till Jönköping och köpte mig en ny telefon. Efter det gick vi på konsert i Hok & sjöng med till underbara Melissa & Lasse! Det var en bra dag.

I helgen var det Karl-Oskardagarna och det var lika med massa utgång och dans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0