- Baby baby baby

Jag är en såååån liten barnrumpa! Min karl har åkt iväg på 14 dagars jobb, har just nu kämpat mig igenom 2 av dessa dagar. På kudden jämte mig i sängen så har jag en av hans tröjor. Åh, gulligt tänker ni & ja, det är det kanske. Men, jag vågar bara lukta en gång på den varje kväll precis innan jag ska somna. Varför? Jo, för att jag är rädd för att jag ska lukta bort lukten. Barnrumpa!

Jag är van att han är borta ca 5 dagar varje vecka, men nu känns dessa dagarna som sju evigheter. Så, nu måste jag se till att ha roligt under tiden han är iväg, inte då för att det är tråkigt när han är hemma utan för att 'tiden går fort när man har roligt' sägs det. Så, nu ska jag skratta i 12 dagar & sen är han hemma i ett tjoff!

Nighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0