Tuesday.

För första gången på ett par veckor så ställde jag klockan. Anledningen till detta var att jag skulle möte upp Mulle i stan för lunch! Annars sover jag ju typ till eftermiddag men idag ringde klockan vid 9. Jag kunde ju tydligen fetglömma att jag skulle masat mig upp ur sängen då. Sov som en sten & somnade till och med ifrån snoozen. Halv elva vaknade jag istället & gick faktiskt direkt upp ur sängen. Sen blev det lunch med Mulle somsagt & sen ett besök till banken, smarta jag tappade ju mitt bankkort i Köpenhamn på nyår. Så jag kände att tretton kronor kommer jag inte såååå långt på. Efter banken åkte jag till Gustaf & Johan och hälsade på i renoveringskaoset. Det jag tillförde var att rita på väggarna. Så jag gick lös med en bläckpenna och resterna av en tegelsten. Kände att jag gjorde himla mycket nytta där! Eller inte kanske. Nu är jag precis hemkommen & har lagt mig framför brasan för att tina upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0