Travel.

Sitter och fixar (ÄNTLIGEN) med årets resor. Först ut blir Bali-Indonesien-Singapore med fröken Alriksson! Kan berätta för er att jag är laaaagom (läs; jättejätte) taggad! Den sjätte februari bär det av i en månad framöver. Sol, bad, fest, fina stränder & inga måsten. U n d e r b a r t!

Och i maj tar jag med mig min mamma till London mellan den 19de till 22a. Detta fick hon i julklapp av mig & jag tror det blir helt fantastiskt! Lilla mamma har ju aldrig varit i London så jag ska visa henne allt det jag älskar mest! Det jag älskar allra mest i London är såklart shoppingen men jag ska väl antagligen dra med henne runt på allt man 'behöver' se när man besöker London för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0