Upsidedown.

Allt blir lite fel kring just mig och Johanna, speciellt nar det galler att hora & saga saker har nere. Vi lider av grov seghet av all varme skulle jag tro. Detta kanske ar for internt for att ni ska tycka det ar kul, men jag vill ha det nerskrivet. Sa, har kommer dom tva senaste felsagningarna & saker som uppfattats fel;

Vi ska aka & bada och det enda Johanna vill ha sager hon, ar en strandsand. (Hon fattar inte heller att hon sager fel..)


Vi gar pa gatan och en kille vralar efter mig.
Galen indones: SISTER SISTER
Jag far psykbryt; JAG AR INGEN MISTER!
Vander mig om till Johanna; Jag ser val inte ut som en man?
Johanna doooor i skratt.


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha så typiskt er, det är nog bara allmänt ni, det har ingenting med sol eller förvirring att göra :')

2011-02-25 @ 18:45:37
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0