Lembongan Island.

Vi anlande till Lembongan Island igar, aven dar utan boende. Men vi blev upphamtade pa varsin moppe med vara stora ryggsackar och visade till ett fint hotell, vi betalar 80kr var per natt och har bor vi huuur fint som helst! Precis pa stranden och jattefrascha bungalows, kan inte klaga! Batresan hit tog ca 45min & givetvis lyckades jag branna min hogra axel rejalt under den tiden, sucks. Men men, vi klagar inte med tanke pa at vi har stralande sol for forsta gangen! Nu ar det andra dagen med stralande sol & vi borjar se ut som 2 kraftor.. Ca 40 grader i luften & 30 i havet.

Idag hyrde vi en moppe som vi tog oss till Mushroom Beach med, varldens kringelikrokvagar men jag tyckte jag loste det ratt bra! Det finns typ inga bilar har, knappt en enda turist & egentligen ingenting att gora forutom att ta det lugnt, sola & bada - helt underbart! Nu ar klockan tre pa eftermiddagen har hos oss (vilket betyder att klockan ar 8 pa morgonen hemma hos er) och vi har borjat bege oss hem fran stranden. Vi var dar vid tio i morse sa vi ar ratt solbranda nu sa vi kor lite relaxing pa hotellet tills det ar dags for att ga ut & kaka ikvall.

On ar pytteliten och inte alls ett turiststalle, sa jakla nice! Det finns inte ens en bankomat har pa on, sa ni kan kanske forsta att det inte ar varldens jatteo. Men det ar sa forbannat skont! Vi gor som sagt ingenting forutom att sola, bada, ata & tar det lugnt - helt enkelt underbart!

Ja juste; Johannas har ar inte langre gront & hennes fot ar i funktion igen! Nu lider hon istallet av megamyggbett & en bruten nagel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0