Bunda 7 Bungalows.

Fem natter spenderade vi ute pa Lembongan Island, 2 natter pa ett hotell & restrerande 3 pa ett annat. Vi alskade varje dag dar ute, sa lungt och sa fridfullt!

Pa alla hjartansdag hyrde vi aterigen en moppe som jag styrde framat medan Johanna skumpade runt bakom mig. Forresten har jag helt andrat asikt om att min lillebror ska kora moppe! Fyfan, det ar ju livsfarligt! Fast, i och for sig, nar jag var femton korde jag som en idiot och trodde jag var ododlig. Vad har hant nu? Har aldern kommit ikapp mig eller vad ar det fragan om? Nu vagade jag knappt passera 30stracket och tyckte att ta en svang i 10km/h var pa tok for snabbt. Konstigt.. Alla hjartansdag var sa bra som den kunde varit, en fin van & fotterna i det knallbla havet. Ratt fantastiskt faktiskt!

Sista dagen lyckades vi givetvis bada tva fa solexem, jag minst drabbad da det bara sitter pa min hogra axel medan Johanna har lyckats fa over brostet, armarna & axlarna. Sa det ar val det enda minuset vi haft under vara dagar ute pa Lembongan Island.


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahah vad du är söt :')

2011-02-17 @ 10:34:15
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0