not all bad

Jag vill hata dig så mycket emellanåt så jag glömmer bort att även du kan vara bra, riktigt bra. Och att du faktiskt varit det. Blinded by hate, så att säga kort & gott. Jag ville aldrig bli en bitter människa, men du har en påverkan på mig som ingen annan någonsin haft. I don't want to throw it all away, give it a chance, belive in it.

Imorgon jobbar jag förövrigt mellan 9-18, sådär pepp när det är supermegafint väder ute, men what to do liksom. Snart är det iallafall helg, fredag-lördag-söndag. Eller ja, på fredag är det inte helg för det är jobbdag, men sak samma. Gud vad babbligt det här inlägget blev. Borde sova redan, la mig i sängen för länge sen. Kan inte somna, ångest & för varmt i rummet. Crap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0