The weekend.

Söndagkväll & helgen är över (eller, för mig är det ju typ helg varje dag..) & jag har varit ovanligt aktiv denna helgen faktiskt. Torsdagnatten spenderade jag tillsammans med Alex, delade 3 flaskor vin, rökte & pratade till fem på morgonen så fredagen var lite av en dimma. Även fast jag var bakfull & sliten så var jag med i Olas/Gustafs/Alex hus och hjälpte till med hammaren efter bästa förmåga..

Fredag blev lördag och jag & Alex for iväg till IKEA för att kika på kökslösningar, sen hade jag en klippning hemma & efter det slängde jag på mig mina snickarbyxor och åkte till huset igen.. På kvällen/natten blev det utgång med fina vänner vilket resulterade i en härlig (läs; hemsk) bakfylla idag. Dagen spenderades mestadels i Älmhult då lillebror hade match där (som förövrigt slutade 7-7 efter att dom legat under med 7-2 till sista tio minuterna) & sedan ett besök på IKEA med Frallan. Sen blev det söndagsmys tillsammans med mitt hjärta Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0