Freezing

Snökaoset har hittat sin väg till Stockholm. Inte nog med att det är typ världens blåsigaste stad, lägg till lite snö på det och det är ju helt olidligt att gå utanför dörren. Men, eftersom jag inte har något internet i mitt lilla krypin så har jag trotsat snön och begett mig till stadsbiblioteket vid Odenplan för att få lite verklighetsupdate.

Intervjun idag gick jättebra, provjobb imorgon ute i Mörby Centrum. Tar från Lilla Essingen där jag bor ca 40 minuter att ta sig kommunalt. Ingen höjdare kanske, men jag har min bok som så troget följer mig vart jag än är påväg. Det löser sig! Håll nu era tummar igen för att även detta ska gå bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till :)

2010-11-10 @ 01:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0