30 things to know about me.

Som ni mina kära vänner kanske har sett i andra bloggar så cirkulerar listan "30 dagar" runt vilket går ut på att man ska skriva om en specifik sak varje dag i 30 dagar, men eftersom min tillgång till internet är sådär så väljer jag att göra lite på mitt eget vis. Jag kör 30 inlägg istället för 30 dagar, så uppdaterar jag när jag kan helt enkelt. Jag tänker även hoppa runt lite mellan punkterna & skriva om det som faller mig inför dagen :)
Här har ni punkterna som jag kommer skriva om med jämna mellanrum;

01 - Presentera mig själv
02 - Min första kärlek
03 - Mina föräldrar
04 - Det här åt jag idag
05 - Vad är kärlek?
06 - Min dag
07 - Min bästa vän
08 - Ett ögonblick
09 - Min tro
10 - Det här hade jag på mig idag
11 - Mina syskon
12 - I min handväska
13 - Den här veckan
14 - Vad hade jag på mig idag?
15 - Mina drömmar
16 - Min första kyss
17 - Mitt Favoritminne
18 - Min favoritfödelsedag
19 - Detta ångrar jag
20 - Den här månaden
21 - Ett annat ögonblick
22 - Det här upprör mig
23 - Det här får mig att må bättre
24 - Det här får mig att gråta
25 - En första
26 - Mina rädslor
27 - Min favoritplats
28 - Det här saknar jag
29 - Mina ambitioner
30 - Ett sista ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0