by myself

Aldrig i hela mitt liv har jag känt mig så ensam som nu för tiden. Jag kan vara omringad av personer i timmar för att sedan vara ensam i en halvtimme och då bryter jag ihop, totalt. Vad hände med alla mina fina vänner, som skulle vara där i vått och torrt? Endel känns mer frånvarande än närvarande. Ärligt talat gör det mig riktigt ledsen, jag levde för våra samtal och för att vi skulle umgås. Och helt plötsligt så känns det som en efter en droppar av. Jag kanske har gjort dåliga beslut på senaste, inte vart mig själv. Men jag trodde ni skulle se igenom det, se mig. För den jag är. För den ni känner. Om det är någon gång jag behöver er, så är det väl förfan nu.



Jag tror inte ens det är inbillning längre.
Is this my reality?

Kommentarer
Postat av: Madde-

Hade en nära kompis som förlorade sin mamma för ett tag sedan. Vad jag såg var att några av vännerna tog avstånd ifrån henne eftersom de inte visste hur de skulle vara i hennes sällskap. Skulle de vara lessna eller glada? Visserligen dog kanske vänskapen ut justdå också.Vet inte om det är så i ditt fall men bara ett exempel..men vänner ska finnas där oavsett,riktiga vänner. Man ska kunna se igenom det att du mår dåligt,du har en riktig anledning för det. Kan inte fatta vad du genomgår,men även om jag inte känner dig så bra. Så finns jag här om du vill prata!

Kram Madde

2010-06-21 @ 22:04:49
URL: http://madelenenilsson.blogg.se/
Postat av: Madde-

har en nära kompis..det lät fel med hade..

2010-06-21 @ 22:07:37
URL: http://madelenenilsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Carolin min fina. Du är allt jag behöver och lite till. Du vet att du kan ringa mig när du vill. Är du ensam hemma eller med tio folk omkring dig, känner du för det så bara ring mig! Jag kommer alltid alltid att svara, oavsett om jag är i tvättstugan eller på en gala. Vad du än behöver så finns jag här, eller möjligtvis där - där du är. Vare sig du är borta eller hemma, att ringa kostar inte ens en femma. Och du vet att när jag betalat mitt abbonemang, då ringer jag dig tills du mår finemang!



Att älska dig är bland det bästa jag vet, du är ju min syster, jag vet att du vet det.



Alla fina smeknamn vi under tiden tillsammans hittat på, ja de är alldeles för många och interna för att andra ska förstå. Fyffi från syfilis, Cattis från Catrin, utifrån kan vi kanske verka vara fula små svin? Vi super som ingen annan, ingen kan nå upp till vår nivå, vi vet att de försöker men det går inte ändå.



Sen det här med att backa en bil - du gör det snart med klass och stil. Och när du lyckas med det, då ska du rusa in på Nordslunds i dina snyggaste kläder och berätta - jag är grym, jag klarar det i sol och regn, ja jag är grym i alla väder!



Och det gäller ju inte bara bilen, du är grym och du har stilen. Du är en riktig entertainer, du är för mig en riktigt gainer. När jag mår dåligt eller är ledsen - då tvingar du på mig värsta dressen och drar sedan med mig på festen. Vi vet båda två att vi alltid har kul ihop, vare sig vi tränar, facebookar eller åker båt i många knop (även om vi inte testat det ännu, dags i sommar kanske?).



Men detta alldeles för långa rim ville jag bara säga att jag är för alltid din <3

2010-06-21 @ 22:44:18
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0