saturday

Jaha, så var det lördag & jag har redan avklarat mina timmar på mina två jobb. Sliten är bara förnamnet, but hey, i'll live! Var så mega stressad i morse så när jag väl kom till jobbet och skulle börja packa upp varor, så drog jag brytkniven rätt över fingret, klantarsel. Så nu sitter jag här, med ett fint plåster på pekfingret.

Imorgon åker vi till Öland & kollar på Lasse! Som jag har väntat på det häääär, suger ju bara att vädret tydligen ska vara kasst. Men, egentligen så vad spelar det för roll? Det blir lasse, kärlek & sprit, PUSS på det.

Har bosatt mig i soffan sedan jag kom från jobbet, världens löjligaste program på tvn, några medier eller vad det heter, spökfreaks helt enkelt som håller på med sitt sökande. Jeez..


Onödigt inlägg, men ni läser ju ändå, så skyll er själva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0