Langkawi.

Nu har vi spenderat 3 natter i Langkawi, Malaysia & jag maste val saga att stallet inte tagit mig med storm.. Jag ar absolut inte missnojd, men vi har vart pa battre stallen innan helt enkelt. Vi har dock haft fruktansvart trevligt har tillsammans med fint folk!

Nu sitter vi i hotellreceptionen & vantar pa en taxi som ska ta oss till hamnen & farjan mot Penang! Penang ar ocksa en o, precis som Langkawi (dock har vi inte hort sa mycket bra om Penang, men vi vill ha en egen uppfattning).

Har i Langkawi ar det ingen skatt pa alkohol & cigg sa man kommer undan ruskigt billigt med sina synder. Vi har festat 2 ganger, varav sista var bast! Vi har kort mycket beachhang pa kvallarna & det har vart fantastiskt mysigt. Bra livemusik, drinkar & sandstrand. Fast nu ar vi ruskigt trotta pa sanden, den ar precis overallt i allt vi ager och har!

Sa, off to Penang in 30min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0