I miss you, every day.

Jag önskar du var här.
Jag önskar du kunde se mig nu.
Jag önskar att du visste vad jag gör med mitt liv.
Jag önskar att du kunde sett allt jag gått igenom det senaste året.
Jag önskar att du fanns precis just här.
Jag önskar varje dag som går att du ska komma tillbaka.
Jag är en stor tjej nu, jag vet att sanningen stirrar mig i ansiktet.
Du finns inte mer, du finns inte längre kvar.
Jag vet att inga tårar, skrik eller något kan få dig tillbaka.
Men jag önskar varje dag som går.
För varje dag som går blir jag lite starkare.
Men samtidigt blir jag för varje dag som går mer förstörd.
Du är stjärnan som lyser klarast på himlen varje natt.
Du är & förblir världens bästa pappa.
Jag saknar dig varje dag.
Jag kommer sakna dig föralltid.
Och jag kommer älska dig i en evighet.
Älskade finaste Pappa, vart du än är så älskar jag dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0