Escape.

Efter en kämpig vecka så  blev det helg och jag gjorde det bästa jag kunde av den. I fredagskväll var jag hemma hos Hanna och efter det så gick vi tillsammans till Lagerlunden. En snabbvända på Grace 18 med Vedija där jag insåg att Grace 18 är ingenting för mig. Så vi åt nattmat & åkte hem tidigt istället.

Lördagen spenderades med Emelie, först på stan & sedan med ett glas vin i handen hemma hos henne på kvällen. Efter det så tog vi oss till Lagerlunden & sen Grace 25. Jag (eller rättare sagt vi) hade en riktigt bra kväll med dans, drinkar & massa skratt. Natten avslutades när jag hoppade av taxin och kröp in under täcket där jag hör hemma.
.
Lördag blev till söndag & jag fick en väldigt bra anledning att fly Alvesta i 24 timmar. Så, med fint sällskap så är jag numera lite bättre på Sveriges geografi, 110 mil bättre för att vara någorlunda exakt.
.
Så, min dåliga vecka visade sig sluta på bästa möjliga sätt med fina dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0