- DKNY.

Födelsedagsfirande i all ära, men lägg på 22h jobb under samma helg som man bestämmer sig för att hinka vin som om man var ledig. Lovar att jag knappt stod på benen igår kväll när jag kom hem från jobbet. Sov i starka 12h för att kompensera min stackars kropp, knappt att det hjälpte så jag har vart slut hela dagen.
.
Dock hade jag väldigt fint firande i lördags tillsammans med världens finaste pojkvän samt familj. Av Mamma & Billy fick jag pengar & av min fina lillebror fick jag presentkort så jag kunde (ja, jag har redan handlat upp det) köpa mig kläder. Av världens finaste fick jag min älskade DKNYklocka & nya däck till bilen. Kvällen firades med champagne, vin, öl, grillat & kräftor. Senare under kvällen/natten så trillade även mina svärföräldrar in, som för övrigt smygfirade mig med blommor & presenter i torsdags. Behöver jag säga att jag har världens finaste människor runt omkring mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0