high heels.

Idag har jag lugnat ner mig lite. Eller rätt mycket. Men fortfarande; FAN. Men vi lämnar det. Igår samlades trion hemma hos Amanda för vin & skitsnack för första gången sedan april. Älskade Natha har ju äntligen kommit hem från Kos. Så vi firade & skålade med rosé. Sen tog vi taxi mot stan där vi först tog Grace med storm (bokstavligt, vi var mest taggade på stället) sen vid klockan ett sprang vi bort till Terrassen & dansade i våra höga klackar. Tio i två ville Amanda tillbaka till Grace så vi jobbade oss bortåt igen, jag stannade dock kvar utanför och pratade med lite folk istället för att gå i i tio minuter.

Tjugo över två hoppade jag & Natha in i en taxi som tog henne till Öjaby & mig hem.
Så det var en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0