saturday night

Lördagskväll blev en bra kväll, en riktigt bra sådan faktiskt. Tack vare underbara vänner, vin & dans så kände jag mig som folk en hel kväll. Lovely! Jag har i särklass världens bästa vänner & jag tvekar inte ens när jag säger, fan vad ni är bra!

I söndags blev det frukost ute i Sandsbro med mina pojkar, mysigt. Senare under dagen stod det simhall på schemat så jag, Emil & Ola åkte till badhuset i Växjö och betedde oss som tre småbarn, ni är brabrabra!

Dom här dagarna har vart guld värda för mig, för första gången på en månads tid så har jag vart som vem som helst, kunnat skratta och leva som vanligt. Och fan vad skönt det har varit!




Så, mina vänner som gjort denna helgen så himla bra, PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0