over

Idag är en dålig, dålig dag. Idag är det en månad sedan. Varför tror jag fortfarande att du ska ringa? Varför tror jag fortfarande att du kommer hit snart? Varför inser jag inte att du inte har ringt på en månad? Varför inser jag inte att du inte kommer hit snart?

Den åttonde kommer föralltid att vara en dålig dålig dag.

Hur i helvete kan det redan vara en månad sen? Det känns som en dag sedan och samtidigt känns det som ett år sedan. Mitt hjärta slits i tusen bitar och du är inte ens här och kan laga det.. Jag brukade ringa till dig när allt var sådär uppåner, när folk var dumma och tröga, när jag behövde höra dig säga "skit i dom, jag står alltid på din sida".. Helt plötsligt står jag här och kan inte ringa när hela världen är uppåner, helt plötsligt så kommer du inte säga att du alltid kommer hjälpa mig ur alla världens situationer. För den här situationen, den har du skapat.

Det river och sliter inuti mig och jag vet inte hur länge jag kan vara stark, jag vet inte hur länge till jag kommer orka gå upp ur sängen, jag vet inte hur länge till jag kommer kunna skratta med mina vänner, jag vet inte hur länge allt kommer kännas såhär.

Folk tittar på mig och säger "Ja, du fixar nog det här, du är ju så himla stark", och ja förvisso att jag alltid i hela mitt liv varit stark och fixat det mesta. Men ska man behöva fixa en sådan här sak? Behöver jag vara stark nu?



Pappa, du måste vara här och ta emot mig när jag faller.
Varför är du inte det?
Varför....

Kommentarer
Postat av: Din fru

du vet att jag tänker på dig och att du kan ringa / komma dygnet runt <3

2010-05-08 @ 10:06:36
URL: http://emeliemiche.blogg.se/
Postat av: johanna

<3 du är stark carolin. en av de starkaste jag vet ska sägas. men NU behöver du inte vara stark, utan just nu är det vi som behöver vara starka för din del. vi, dina vänner.



du vet att jag finns här för dig!

2010-05-08 @ 22:43:07
Postat av: Johanna

Hur gick han bort? Lider med dig! Kämpa på!

2010-05-09 @ 18:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0