another day

Ikväll, eller inatt kanske jag bör säga, är en pissig kväll/natt. Jag är för första gången riktigt arg, arg på pappa, arg på omständigheterna & ja, arg på allt. Det enda som ekar är; varför var det inte värt det?

Om jag bara hade det svart på vitt, en förklaring till varför detta valet kunde vara värt det. Och även om jag hade haft det, hade jag kunnat acceptera det då? Hade jag verkligen kunnat det? Jag kan bara inte förstå! Jag kan inte inte inte förstå! Jag vill inte förstå hur du kunde välja den här vägen, hur du kunde vilja göra mig såhär illa. Jag förstår inte!




Förövrigt, jag har sagt det innan, men jag kan säga det igen;
Ola Johansson, du är världsklass.


Kommentarer
Postat av: emelie

<3

2010-05-14 @ 02:19:21
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0