lost and found

Idag är en relativt bra dag faktiskt. Jobbat från nio till sex, inte mycket kunder men det funkade ändå. Hunnit läsa många sidor i min bok. En dag ska tamigfan jag skriva en bok.

När jag var på jobbet så ringde min fina "extrapappa" (finns det egentligen ett bra ord för det där? styvpappa, plastpappa, extrapappa?) och sa att han skulle bjuda mig på sushi efter jag slutat jobba. Finaste. För att även tillägga, min mamma är världens finaste mamma. Det är henne jag väcker mitt i nätterna när jag gråter så jag tror att jag ska kvävas, det är henne jag berättar allt för, det är hon som är min mamma.



Everything I can’t be
Is everything you should be
And that’s why I need you here
Everything I can’t be
Is everything you should be
And that’s why I need you here
So hear this now

Come home..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0