Party party party.

Juldagen, en av årets största partydagar spenderade jag med mina fina tjejer! Först smink & vin hos Johanna med henne & Fanny och sedan vidare till min älskade Amanda (som numera bor i Oslo) & fina Natha (som numera bor i Köpenhamn). Hos Amanda blev det mängder vin & massa prat. Inom loppet av en månad så flyttade vi ju allihopa till varsin huvudstad & har nu inte setts på ca 3 månader. Så det var fantastiskt att vara samlade bara vi tre igen! Vid elvasnåret rörde vi oss ner mot Grace där kön var enorm! Har jag aldrig frusit om fötterna innan så vill jag lova att jag gjorde det då! För min del blev Gracebesöket inte allt för långvarigt. Jag märkte själv vid kvart över ett att det var dags att lämna in, så jag hoppade in i en taxi & tog mig till Alvesta. Väl hemma somnade jag med kläder & smink på och vaknade dagen därpå upp som en levande katastrof. Men jag hade en grymt bra kväll (innan den tog slut för tidigt).

Tillsammans med mina fina på Grace.
Fanny, Johanna, Jag, Natha & Amanda.
Oslagbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0