datenight.

Ikväll var det dags för datenight, klassiska bio & middag. Det blev asiatiskt och sedan filmen Grown Ups. Helt klart en sevärd film men jag gick nog inte med för höga förväntningar då jag hört från alla håll och kanter att den ska vara hysteriskt rolig. Men den var bra & rolig, men inte som jag trott. Maten var fantastisk och vi blev båda proppmätta. Som det sanna fettot som jag är så var det självklart att jag skulle trycka både efterrätt och godis i min redan överfulla mage. BRA Carolin, inte alls svimfärdigt mätt nu, nejnej. Och förresten, så var det Emelie som var mitt sällskap denna kväll, jag har inte gått och dejtat någon kille här inte. Icke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0